• nybjtp

À propositu di PLA

PLA, cunnisciutu ancu com'è acidu polilatticu, polimerizatu da l'acidu polilatticu.L'acidu polilatticu hà un'eccellente biodegradabilità, cumpatibilità è assorbimentu, hè un materiale polimericu non tossicu, micca sinteticu. A materia prima hè l'acidu polilatticu, chì hè principalmente derivatu da a fermentazione di l'amidu, cum'è com è rc.Si pò ancu esse acquistatu da a cellulosa, a basura di a cucina o i rifiuti di pisci.

PLA hà una larga gamma di materie prime, è i prudutti fatti da ellu ponu esse direttamente composted o incinerated, chì ponu risponde à i bisogni di u sviluppu durevule A bona trasparenza è certa durezza, bio-compatibilità è resistenza à u calore di PLA sò i mutivi principali. per a so applicazione diffusa.

dutru (1)

in più, PLA hà termale-plasticità è pò esse appiicata à parechji campi, cum'è materiali imballaggio, fillers, etc.. u so principarmenti usatu pi articuli dispusitivi, cum'è tavulinu dispusitivi è materiali imballaggio, oltri apparicchiaturi ilettricu è assistenza medica.

In cunfrontu cù i prudutti petrochimichi tradiziunali, u cunsumu d'energia in a produzzione di l'acidu polilatticu hè solu 20% à 50% di i prudutti petrochimici, è l'anidride carbonica prodotta hè solu 50% di i prudutti petrochimici. Per quessa, u sviluppu di materiali degradabili di l'acidu polilatticu hè necessariu per alleviare i prublemi ambientali è energetichi globali.

dutru (2)

Caratteristiche di PLA

1.Biodegradabilità

Comparatu cù i plastichi tradiziunali, l'acidu polilatticu pò esse degradatu in CO2 è H2O da i microorganismi è a luce.I so prudutti di biodegradazione ùn sò micca tossichi è innocu è ùn contaminanu micca l'ambiente.U monomeru per a pruduzzione di u polilatticu, chì pò esse fermentatu da i culturi cum'è u risu di granu è a zuccaru o i prudutti agriculi. Per quessa, a materia prima per a pruduzzione di l'acidu polilatticu hè rinnuvevule.L'acidu polilatticu cum'è materiali biodegradabili emergenti sò largamente utilizati.

2. Bio-compatibilità è Absorb-abilità

L'acidu polilatticu pò esse idrolizatu da l'acidu o l'enzyme per furmà l'acidu latticu in u corpu umanu.Cum'è un metabolitu di e cellule, l'acidu polilatticu pò esse più metabolizatu da l'enzimi in u corpu, per pruduce CO2 è H2O.Dunque, l'acidu polilatticu hè micca tossicu è innocu per u corpu umanu, in più, hà una bona biocompatibilità è capacità di bioassorbenza, l'acidu polilatticu hè certificatu da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti chì pò esse usatu cum'è un biomateriale per l'implantazione in i Stati Uniti. umani.

dutru (3)

3. Physically Machinable

Cum'è un materiale polimeru termoplasticu, l'acidu poli latticu hà una bona plasticità è proprietà di trasfurmazioni fisiche, cù un altu puntu di fusione, una bona elasticità è flessibilità, è una capacità eccellente di furmazione termale.I materiali di l'acidu poli latticu cum'è i materiali polimeri cum'è u polipropilene (PP), u polistirene (PS) è a resina di polipropilene etere (PPO), ponu esse trasfurmati per estrusione, stiramentu è iniezione.


Tempu di Postu: Nov-03-2022