• nybjtp

I terreni di caffè ùn sò micca slag, un novu tissu funziunale!

U nylon di carbone di cafè hè fattu di grani di caffè lasciati dopu à beie u caffè.Dopu à esse calcined, hè fattu in cristalli, è poi terra in nano-polveri, chì sò aghjuntu à u filatu di nylon per pruduce un nylon funziunale.In basa di mantene e proprietà antibatteriche è deodorizante di u nylon di carbone di caffè, emettenu ioni negativi, è raghji anti-ultraviolet, u tessulu fattu di stu filatu pò fà a sensazione di a manu di u tela, a sensazione di a pelle è a cumminazione di materiale cun un costu efficace. cuncepimentu è cumminazione di materiale attentu.L'indicatori per a misurazione di u pruduttu finitu sò stati ottimisati è cumminati, è hè unu di i novi tessuti funziunali di novu lanciati da a nostra cumpagnia.

Nylon di carbone di caffè, e so funzioni principali sò antibacterial è deodorizing, emettenu ioni negativi è raghji anti-ultraviolet, u almacenamentu di u calore è a preservazione di u calore, e funzioni è e caratteristiche low-carbon è amichevuli di l'ambiente.

Svantaghji è vantaghji di u filatu di carbone di caffè:
1. Prutezzione ambientale.Reduce l'impronta di carbone, e so emissioni di carbone sò 48% più bassu di carbone di bambù è 85% più bassu di carbone di coccu.
2. Riscaldamentu è retenzioni di calore.Quandu irradiatu cù una lumera 150-watt per circa 1 minutu, u tessulu di carbone di caffè hè circa 5-10 gradi più altu ch'è i tessuti ordinali.A fibra di carbone di cafè hà una temperatura più altu chì a fibra PET ordinaria sottu irradiazione di luce.Aduprà a ropa di carbone di caffè pò gode di u cunfortu naturali è caldu purtatu da u caffè
3. L'acqua antibacteriale è deodorizante è i nutrienti sò i fugliali di bacteria.A velocità di ripruduzzione bacteriana dipende da quantu temperatura, acqua è nutrienti l'ambiente pò furnisce.L'effettu di l'adsorzione porosa di u carbone di caffè pò cuntrullà efficacemente l'acqua nantu à a superficia di u corpu.Aduprate 40PPM gas ammoniaca Fate una prova di deodorizazione, a so rata di deodorizazione pò ghjunghje à 80-90%.Questa deodorizazione hè una adsorzione fisica naturale, chì hè innocu per u corpu umanu, ecologicu è sanu;
4. Emit raghji infrared luntanu.Sicondu u corpu umanu da 0,5-1 gradu, è l'emissività di l'infrared luntanu hè circa: 0,87, (u standard naziunale hè 0,8)
5. Emit ioni negativu Fibra di carbone Cafè pò ancu emette ioni negativu.I studii anu cunfirmatu chì i "radicali liberi di l'ossigenu" anu effetti avversi cronichi nantu à a salute, micca solu pruvucannu l'anziane di e cellule, distrughjendu e prutezione, ma ancu riducendu l'immunità, accelerà l'arteriosclerosi è causanu cancer.A funzione principale di l'ioni negativi hè di neutralizà "radicali liberi di l'ossigenu" è rallentà l'ossidazione di e cellule.I studii anu dimustratu chì l'usu di i prudutti di carbone di cafè pò assorbe ioni negativi cum'è caminari in u parcu in a matina, circa 400-800 per centimetru cubicu, equivalenti à 2-4 volte di l'uffiziu, è 6-8 volte di un uffiziu. locu all'apertu cù trafficu pesante.

I scientisti anu scupertu ancu un altru pruduttu preziosu da i fondi di caffè: l'oliu di caffè.Estratto da i grani di cafè, l'oliu di caffè hè vindutu à cumpagnie di cusmetichi o di sapone è hè adupratu per fà membrani impermeabili è pads di schiuma.

I terreni di caffè ùn sò micca slag2


Tempu di post: 25-aug-2023