• nybjtp

Sapete chì a pruduzzione di filati di nylon ritortu hè principalmente basatu annantu à u filamentu di nylon?

Filatu di nylonhè u nome cummerciale di filatu di poliamide.Nylon hà megliu igroscopicità è tintura di u poliester.Hè resistente à l'alkali ma micca à l'acidi.A so forza di filatu diminuirà dopu l'esposizione longu à u sole.Nylon 66 filatuhà caratteristiche calori-setting, chì ponu mantene a deformazione curvatura furmata quandu riscalda.U filatu Twisted hè ancu cunnisciutu com'è filatu doppia torcia.U so scopu principale hè di aumentà a so forza è l'elasticità aghjunghjendu a so torsione à i so filamenti.

1. Cosa hè Nylon Twisted Yarn

I filati di nylon torciati sò principalmentefilatu di filamentu di nylon, è ci sò ancu una piccula quantità di fibre di nylon.Filamentu di nylonhè principarmenti utilizatu per a fabricazione di filati forti per a produzzione di calzini, biancheria intima, camicie di sport, etc. A fibra di nylon hè principarmenti mischjata cù viscosa, cuttuni, lana è altre fibre sintetiche è usate cum'è tessuti di vestiti.I filati intrecciati in nylon ponu ancu esse aduprati in l'industria cum'è cordi di pneumatici, paracadute, reti di pesca, corde, cinture trasportatori, etc.

2. Features è Applicazioni di Nylon Twisted Yarn

U tela di seta di nylon hà una eccellente elasticità è caratteristiche di ricuperazione elastica, ma hè facilmente deformatu sottu una piccula forza esterna, cusì u so tessulu hè faciule d'arrugassi durante u vestitu.Nylon 6 filatuhà poca ventilazione è faciule di generà elettricità statica.L'igroscopicità di u tessulu di seta di nylon hè una varietà megliu trà i tessuti di filatu sinteticu, cusì a ropa fatta di nylon hè più còmuda di portà cà a ropa di poliester.U filatu di nylon hà una bona resistenza à a decadenza è a corrosione.In ogni casu, a resistenza di u calore è a luce di u filatu di nylon ùn hè micca abbastanza bè, è a temperatura di ferru deve esse cuntrullata sottu à 140 ° C.Prestate attenzione à e cundizioni di lavatu è di mantenimentu per evità danni à u tela.

U tela di seta torciata di nylon hè un tela ligera, cusì hè adattatu per a robba di l'alpinismo è a ropa d'invernu.Inoltre, hè ancu largamente utilizatu in l'industria cum'è cordi, cinture di trasmissione, tubi, corde, rete di pesca, etc.

Cù a miniaturizazione di l'automobile, l'alta prestazione di l'equipaggiu elettronicu è elettricu, è l'accelerazione di a riduzione di pesu di l'equipaggiu meccanicu, a dumanda di nylon serà più alta è più grande.In particulare, ci sò alti requisiti per u filatu di nylon torciatu nantu à a so forza, resistenza à u calore, resistenza à u friddu, etc. I difetti inherenti di u nylon sò ancu fatturi impurtanti chì limitanu a so applicazione.I filamenti di nylon sò sopratuttu usati in l'industria di a maglia è di a seta, cum'è calze singole tessute, calze elastiche è altri varii tipi di calzini di nylon, sciarpe di nylon, zanzariere, lacci di nylon, vestiti di nylon elastici, diversi seta di nylon o prudutti di seta intrecciati.

3. A Classificazione di Tessuti di Nylon Twisted Silk Textile

Nylon twisted yarn hè un tessili tessili cù varii tipi, cum'è monofilament, filamenti, filatu speciale, etc. Comparatu cù a luminosità di a sita vera, u tela di seta torcia di nylon hè menu brillanti, cum'è s'ellu hè rivestitu cù una capa di cera.Mentre freccia avanti è avanti cù e mani à u stessu tempu, pudete sentu a friczione trà i tessuti.

Sicondu u culore, pò esse divisu in dui tipi: filatu di nylon torcia brillanti, filatu di nylon torcia di culore.

Sicondu l'applicazione, ci sòfilatu di nylon riciclatu, filati intrecciati in nylon medicale, filati intrecciati in nylon militare, filati intrecciati in nylon, filati intrecciati in nylon per calzini, filati intrecciati in nylon per sciarpe, filati intrecciati in nylon Yiwu, etc.

Jiayifilatu di nylon innovativuhè un pruduttu d'altu rendiment, sè site interessatu, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Mar-01-2023