• nybjtp

Cosa hè u filatu antibacterial?

L'epidemie hè rampante in u mondu sanu, purtendu à i sforzi di u persunale medico, di i ricercatori biologichi è di i pruduttori di prudutti protettivi in ​​diversi paesi per luttà contru l'epidemie.Ufilato di nylon antibattericohè u filatu ideale per a maschera protettiva.Inoltre, u pannu fondu solu cù a funzione di filtru svanisce gradualmente da a visione di e persone.

Filatu antibacterial

Filatu antibacterial di ioni di ramehè una nova generazione di tessili funziunali, sani è cunfortu cù funzioni antibatteriche è igroscopiche.Pò mantene a vostra pelle secca tuttu u tempu è sguassate efficacemente i batteri dannosi è l'odore di sudore.

L'ingredientu difilatu ideale per u filatu medicalehè poliester.A fonte secreta di a so salute è cunfortu si trova in u metudu di produzzione di tessuti unicu è multi groove apposta.Introduce successu u principiu di capillari naturali in u sviluppu di tessili, per chì u sudore è l'umidità nantu à a superficia di a pelle pò esse rapidamente assorbutu è trasmessi à a superficia di u tela per l'emissione.A sezione alta prufilu è a struttura di filatu fluffy portanu à l'aumentu di a permeabilità di l'aria è di cunfortu.

Perspettivi di sviluppu

U sviluppu di tessili protettivi hà sperimentatu un rapidu aghjurnamentu da i tessuti ordinali à i tessuti antibacteriali è dopu à i tessuti di sterilizazione.Prima di l'epidemie, a ghjente usava cuttuni ordinariu o tessuti mischiati senza trattamentu.Cum'è u primu echelon di tessuti tessili, u prezzu di e maschere di fusione soffiata, chì ponu filtrà i batteri, hè aumentatu da 3000 volte in un mumentu durante l'epidemie.Sutta u cuntrollu di u statu è i sforzi di tutte e persone, ogni tipu di risultati di ricerca sò apparsu davanti à noi.Unu di i rapprisentanti hè ufilato di nylon antibatterico di ioni di rame.Stu tipu di tela hà fattu un grande prugressu perchè ùn cuntene additivi chimichi è usa tecnulugia antibacteriale fisica pura.

Cù a ricuperazione di u mercatu domesticu, i prudutti finiti di diversi tessuti di tecnulugia antibacteriale sò rapidamente populari in Internet è diventanu l'esistenza chì tutti piacenu.L'ultime in a vista di tutti sò tutti i tipi di trapunta di climatizzazione antibatterica, trapunta di climatizzazione repellente di zanzara è tappettu di lattice.A causa di l'usu di varii tipi difilatu di nylon funziunale antibatterica, stu tipu di prudutti à un certu puntu per scuntrà a ricerca di a salute è diventà a categuria più favurita di i cunsumatori.

U prugressu di a scienza è a tecnulugia ùn ferma micca per un mumentu.U primu tessulu PLA piezoelettricu sviluppatu da i studiosi hè stata lanciata cù successu è a so funzione hè stata migliurata in più, chì significa chì hè un passu avanti in a lotta trà l'omu è i batteri.

In u futuru, i prudutti finiti di ogni tipumateriale ideale per a mascherasò liate à diventà u novu favuritu di u mercatu è i bisogni di a vita di ogni famiglia.

JIAYIChemical Co., Ltd. hà passatu successu a certificazione di u sistema di gestione di qualità internaziunale ISO 9001: 2000 in 2004. Qualità eccellente è bona reputazione li prumove per vince a piena fiducia di i cunsumatori è i partenarii.Inoltre, u so metudu di produzzione hè relativamente flessibile è pò accettà ordini di picculi batch da diversi clienti.Sè avete bisognu di pruduzzione persunalizata o di massa, JIAYI pò risponde à i vostri bisogni.


Tempu di post: 16-Jan-2023