• nybjtp

Chì ghjè u filatu di grafene di biomassa è i so benefici?

U grafene hè un cristallu bidimensionale cù una struttura di favo in quale l'atomi di carbone sò disposti stretti è s'assumiglia à un pianu furmatu da una griglia esagonale.U grafene hè un tipu di grafene poroso ottenutu da u corncob per "metudu di assemblea di coordinazione di gruppu" è trattamentu cataliticu.E materie prime per a preparazione di graphene da a biomassa sò assai ricche, u pruduttu hà una bona dispersibilità, è hè faciule d'almacenà.U prucessu di pruduzzione di grafene di biomassa ùn hà micca un forte ossidazione oxidante è prucessi di riduzzione chimica.Ùn solu ùn evita a contaminazione ambientale, ma ancu ottene una fabricazione ecologica verde, è ùn ci sò micca residui chimichi in i prudutti.Chì migliurà significativamente a sicurità biologica di i prudutti, è hè un prughjettu tipicu di prutezzione di l'ambiente.Filatu di grafenehè u pruduttu di u grafene.

U filatu di grafene di riscaldamentu internu hè un novu materiale di filatu multifunzionale intelligente cumpostu da grafene di biomassa è diversi filati, cum'èfilatu di nylon innovativu, etc. Hà e funzioni di a temperatura di u corpu di l'infrarouge luntanu, a bacteriostasi longu, l'assorbimentu di l'umidità è a ventilazione.In u campu tessili, pò esse fattu in biancheria intima, calzini, vestiti per i zitelli, tessuti di casa, vestiti esterni, etc.filatu di grafene termaleùn hè micca limitatu à u campu di a robba, pò ancu esse appiicata à i campi di l'internu di l'automobile, i materiali cosmetichi medichi, i materiali di frizione, i filtri, etc.

Chì sò i beneficii di u filatu di grafenu di biomassa per u corpu umanu?

Caratteristiche di l'infrarouge luntanu:U riscaldamentu internufilatu di nyloncumpostu di graphene di biomassa aumenta e caratteristiche inerenti di u filatu cum'è a permeabilità di l'umidità, liscia è morbida, sensazione liscia, solidità è cusì.À u listessu tempu, riflette perfettamente e caratteristiche di u grafene di biomassa, u più evidenti hè l'infrarouge luntanu, vale à dì, à una temperatura bassu di 20-35 ℃, u tassu d'assorbimentu di a luce infrarossa luntanu cù una lunghezza d'onda di 6-14. μm hè più di 88%.Questa zona di raghji infrarossi luntanu hè chjamata "onda di luce di vita" da i scientisti è pò prumove in modu efficace a microcirculazione.

Batteriostatica di longa durata:U materiale di riscaldamentu in u grafenu di biomassa hà proprietà bacteriostatiche di longa durata.Dopu avè pruvatu da una agenza di teste prufessiunale naziunale, a rata bacteriostatica di diversi batteri cumuni pò ghjunghje à 99%.U prucessu unicu di preparazione assicura chì e proprietà antibacteriale di u pruduttu ùn saranu micca attenuate dopu à lavaggi ripetuti.

Assorbimentu di umidità è ventilazione:A grande superficia specifica di u materiale di riscaldamentu in u graphene di biomassa face chì hà e caratteristiche di l'assorbimentu di l'umidità è a ventilazione, è pò assorbe rapidamente è cunduce l'acqua è u sudore secreti da u corpu umanu, mantenendu seccu è còmode.

Caratteristiche antistatici:U materiale di riscaldamentu in grafene di biomassa pò riduce efficacemente a resistività è hà eccellenti proprietà antistatiche.

Ci sò parechji tessuti internu di filatu di grafene in a nostra vita, cum'è a biancheria intima, insoles, manta, etc. I prudutti di stu materiale sò sani è cunfortu di portà, è sò l'scelta di parechji cunsumatori.A pruduzzione principale di Jiayi di filati di grafene hè ben accolta da i clienti.A nostra cumpagnia pruduce ancufilatu di nylon anti-UV,filata di nylon antibatterica, etc, sè vo site interessatu in elli, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Mar-06-2023