• nybjtp

Chì ghjè u filamentu di nylon d'alta resistenza?

U nome scientificu difilatu di nylonhè chjamatu poliamide.A poliamide hè principalmente usata per fibre sintetiche.U so vantaghju eccezziunale hè a so resistenza à l'abrasione estremamente alta, chì hè 10 volte più altu ch'è u cuttuni è 20 volte più altu ch'è a lana.Agghiuncennu un pocu di fibre di poliamide à u tessulu blended pò migliurà assai u so filatu di resistenza à l'usura.Quandu si stende à 3-6%, u tassu di ricuperazione elastica di ufilatu di filamentu di nylonpò ghjunghje sin'à 100%.Pò sustene decine di millaie di deviazioni senza rompe.

1.Advantages di Nylon Filament Fabric

1) Alta forza è bona resistenza à l'usura.A resistenza à l'abrasione difilamentu di nylontela hè parechje volte più altu ch'è altri tessuti di fibra di prudutti simili.Hè un materiale ideale per fà prudutti resistenti à l'abrasione.

2) Pesu ligeru.Ufilatu di nylon 6tela hè bassa densità è lumera.Hè listatu solu dopu à i tessuti di polipropilene è acrilichi in tessuti di fibra sintetica.Hè più ligeru cà i fibri di cuttuni è viscosa.Dunque,tela di filatu di nylon 66hè adattatu per vestiti d'alpinismo è vestiti d'invernu.

3) Bona tintura.A tintura difilatu di nylon riciclatuhè megliu cà quellu di poliester.

4) Bona resistenza à l'alkali, senza paura di muffa o vermi.

5) Resistenza à a temperatura bassa.I filamenti di nylon anu una bona resistenza à a bassa temperatura.Quandu a temperatura hè sottu minus 70 ℃, a resilienza ùn cambia assai.

6) L'igroscopicità di i tessuti di nylon hè una varietà megliu trà i tessuti di fibra sintetica, cusì a ropa fatta di nylon hè più cunfortu chì a ropa di poliester.

2.Applicazione di Nylon Filament Fabric

In sintesi, si pò vede chì i tessuti di nylon sò largamente usati.Ufilamentu di nylon d'alta resistenzahà e caratteristiche di alta forza è allungamentu bassu, è a so stabilità è l'indicatori fisichi sò in linea cù i standard di l'industria.I filamenti di nylon d'alta resistenza sò usati in filamenti è cavi: filu Bondi, filu Dali, linea d'alta veloce, linea di bagaglii high-end, linea di pesca marina di alta qualità, corda, cable, net, linea di scarpa di marca, corda militare, sport, sport all'apertu, carta di corda, linea di lacrime è fili speciali rilativi, etc.

I filamenti di nylon d'alta resistenza ponu ancu esse aduprati in tessitura: cinture di bagaglii high-end, cinture di alpinismo, corde per sport, cinture di sicurezza, cinture per animali domestici, cinture abdominali medichi di alta qualità, ecc. Cù e caratteristiche di alta forza è bassa estensione. , a so stabilità è l'indicatori fisichi anu righjuntu u standard, è stu pruduttu hè accoltu da a maiò parte di i clienti quandu entra in u mercatu.

Fujian Jiayi Chemical Fiber Co., Ltd. hè stata creata in u 1999 cum'è una filatura di fibre chimiche privata chì si concentra in a produzzione di filati di nylon di alta qualità.Avemu passatu cù successu a certificazione di sistema di gestione di qualità internaziunale ISO 9001: 2000 in 2004. A nostra qualità eccellente è a bona reputazione ci anu guadagnatu un postu in u mercatu di nylon.A cumpagnia s'hè impegnata à furnisce i nostri partenarii cummerciale cù filati di nylon 6 d'alta qualità è di alta stabilità.In l'ultimi anni, avemu cuntinuatu à circà l'innuvazione tecnologica è a trasfurmazioni di u produttu.Una serie difilati elastici di nylon funzionalisò stati sviluppati da a squadra prufessiunale di R&D di a cumpagnia, cum'è filati di nylon antibatterica basatu in rame, filati di nylon d'insulazione termica infrarossa, filati chimichi di grafene, filati di nylon cool, filati di granu degradable ecologicu, filati di nylon chì accumulanu calore,filatu di nylon anti-UV, filatu di ioni di germaniu, filatu di collagene, filatu di nylon anti-mosquito, etc.,


Tempu di Postu: Feb-24-2023