• nybjtp

Chì ghjè u Tessulu di Fibra Graphene?

U grafene hè un cristallu bidimensionale cumpostu di atomi di carbone siparati da materiali di grafite è solu una strata di grossu atomicu.In u 2004, i fisici di l'Università di Manchester in u Regnu Unitu anu separatu cù successu u grafene da u grafitu è ​​cunfirmanu chì pò esiste solu, chì hà fattu chì i dui autori vincenu inseme u Premiu Nobel 2010 in fisica.

Graphene hè u materiale più thinnest è più altu forza in a natura, chì a so forza hè 200 volte più altu ch'è quellu di l'azzaru è l'amplitude di tensione pò ghjunghje à 20% di a so propria dimensione.Cum'è unu di i nano-materiali più sottili, forti è cunduttori, u grafene hè cunnisciutu cum'è u rè di i novi materiali.Certi scientisti predicenu chì u grafene hè prubabile di inizià una nova tecnulugia suvversiva è una nova rivoluzione industriale chì spazzerà u mondu, chì hà ancu cambià cumplettamente u XXI seculu.

nutizie 1

Basatu nantu à u grafene di biomassa, alcune cumpagnie anu sviluppatu successivamente fibre calde interne, velluti caldi interni è materiali di pori olefini caldi interni.Super infrared, sterilizazione, assorbimentu di umidità è sudore, prutezzione UV è antistatica sò e caratteristiche principali è e proprietà di i materiali di riscaldamentu internu.Per quessa, assai cumpagnii sò vigorosamente sviluppatu è applicà trè materiali maiò di fibra funziunali di riscaldamentu internu, vellutu caldu internu, è pori olefin riscaldamentu internu, cusì à creà una industria di salute di graphene biomassa.

Fibra Calda Interna di Grafene
Fibra di riscaldamentu internu di grafene hè un novu materiale di fibra intelligente multifunzionale cumpostu da graphene di biomassa è diversi tipi di fibre, chì hà a funzione di infrarouge à bassa temperatura oltre u livellu avanzatu internaziunale.A causa di i so effetti antibatterichi, anti-ultravioletti è antistatici, a fibra calda interna di grafene hè cunnisciuta cum'è una fibra rivoluzionaria d'epoca.

E specificazioni di filamentu è fibra di fioru di u tessulu funziunale di riscaldamentu internu di grafene sò cumplete, mentre chì a fibra di fioru pò esse mischjata cù fibra naturale, fibra acrilica di poliester è altre fibre.U filamentu pò esse intrecciatu cù diverse fibri per preparà tessuti di filatu cù diversi tessili funziunali è vestiti.

In u campu tessili, a fibra calda interna di grafene pò esse fatta in biancheria intima, biancheria intima, calzini, vestiti per i zitelli, tessuti di casa è vestiti esterni.Tuttavia, l 'usu di fibre graphene riscaldamentu internu ùn hè micca limitatu à u campu di a robba, chì pò ancu esse usata in l'internu di u veiculu, bellezza, materiali medichi è cura di salute, materiali di attritu, materiali di filtru di terapia infrared luntanu, etc.

Materiale di vellutu internu in grafene
U vellutu caldu internu di grafene hè fattu di grafene di biomassa chì si sparghje uniformemente in chips di poliester in biancu è a produzzione di filati mischiati, chì ùn solu sfrutta pienamente risorse di biomassa rinnuvevuli à pocu costu, ma mostra ancu cumpletamente a funzione magica di grafene di biomassa in fibre, ottenendu cusì novi materiali tessili cun altu rendiment.

U materiale di vellutu internu di grafene hà parechje funzioni, cum'è riscaldamentu infrarossu luntanu, insulazione termale, permeabilità à l'aria, antistaticu, antibacterial, etc. Pò esse usatu cum'è materiale di riempimentu in trapunte è piumini, chì hè di grande significazione è valore di u mercatu. rinfurzà a capacità d'innuvazione di l'industria tessili è prumove u sviluppu di prudutti à altu valore aghjuntu.

nutizie 2

A biancheria intima è i prudutti di a casa fatti di fibra tessili funziunale di grafene calda interna anu funzioni uniche.

  • A fibra di grafene calda interna pò migliurà a microcirculazione di sangue, allevia u dolore crònicu è migliurà efficacemente a sub-salute di u corpu umanu.
  • A fibra di grafene hà una funzione antibacteriana unica, chì pò inibisce efficacemente a crescita di fungi è assicura l'effettu antibacterial è deodorizante.
  • A fibra di grafene infrared luntanu pò mantene a pelle secca, respirabile è còmoda.
  • A fibra di grafene hà proprietà antistatiche naturali per rende più còmode di portà.
  • A fibra di grafene hà a funzione di prutezzione UV, cusì sia per fà un vestitu adattatu o purtassi vestiti, a so funzione hè ancu eccezziunale.

Tempu di Postu: Dec-14-2020